Total Pageviews

Sunday, September 11, 2011

Reading Practice

READING PRACTICE (Latihan Membaca)

My name is Bambang and I am a student (Nama Saya adalah Bambang dan saya adalah seorang siswa). I was born in Tahunan not far from here (Saya dilahirkan di Tahunan tidak jauh dari sini). I was born on April 24 2003 (Saya lahir pada tanggal 24 April 2003). I study in Tahunan elementary school(Aku sekolah di SD N tahunan). I am first grade now(Saya kelas satu sekarang).
I have two sisters and one young brothers (Aku mempunyai dua kakak perempuan dan satu adik laki-laki). My father’s name is Slamet and my mothers name is Tri Jumiyati (Nama ayahku adalah Slamet dan nama ibuku adalah Tri Jumiati). I have many friends in this class (Aku mempunyai banyak teman di kelas ini).

No comments:

Post a Comment